j5create benoemd tot CES 2022 Innovation Awards Honoree

j5create Named As CES 2022 Innovation Awards Honoree

Kennesaw, GA, januari 5, 2022  CES® 2022 Innovation Awards geëerd  CES 2022's Werelds meest invloedrijke technologie evenement, vindt plaats in Las Vegas, NV en digitaal.

Consumer Technology Association (CTA)® elite panel van deskundige jury's uit de industrieMet inbegrip van leden van de media, ontwerpers, ingenieurs en meer, beoordeelde inzendingen op basis van innovatie, techniek en functionaliteit, esthetiek en design.

De 360° All Around webcam met luidsprekertelefoon is een alles-in-één virtueel vergaderapparaat dat HD-video en luidsprekertelefoon van zakelijke kwaliteit combineert met akoestische echo-annulering om echo en ongewenste achtergrondgeluiden te verwijderen voor geluidshelderheid. Het is ideaal voor elke ruimte, of het nu wordt gebruikt voor het vastleggen van een 360° panoramisch uitzicht op de ruimte of voor het focussen op specifieke presentatoren met zijn verschillende weergavemodi. Het is uitgerust met een USB-C® kabel en een USB ™ Type-A connector voor zowel oudere als nieuwere apparaten.

Het ScreenCast USB-C® Draadloze Display HDMI ™ Extender verzendt audio- en videosignaal van een USB-C®-apparaat naar een HDMI ™ TV, projector of monitor, waardoor een speciale AV-verbinding wordt gecreëerd zonder een bestaand netwerk. Gebruikers kunnen genieten van een groot scherm door de USB-C®-zender aan te sluiten op een compatibel apparaat en vervolgens de HDMI-aansluiting aan te sluiten ™ ontvanger naar een tv.

"We zijn vereerd om uitgeroepen te worden tot CES 2022 Innovation Awards Honoree voor twee van onze producten," zegt Chuck Akins, Vice President Sales en Marketing bij j5create. "We zijn trots op het creëren van innovatieve technologieën die helpen de dagelijkse problemen van mensen op te lossen."

CES.tech/innovatieVele laureaten zullen hun winnende producten presenteren in de Innovation Awards Showcase op CES 2022.

CES.tech  gezondheidsprotocollen  registratie.

Info over j5create

j5create is een wereldwijde leider in high-tech computer en mobiele accessoires, waaronder dockingstations, display adapters, monitor stands, netwerken, USB™ hubs, laders, kabels, video-opname, webcams, draadloze display, en enterprise en onderwijs oplossingen. We streven ernaar producten te creëren die het dagelijks leven van mensen helpen verbeteren en om technologische innovatie aan te zetten om oplossingen te vinden voor dagelijkse problemen.

Met vier hoofdkantoren in landen over de hele wereld, is ons doel het leveren van producten die mensen van over de hele wereld machtigen-van individuen en IT-professionals tot digitale nomaden en ondernemers-om hun computers optimaal te benutten en een impactvolle ervaring te creëren.

Contact opnemen

Download digitale assets, persfoto's, media en press kits hier