Introductie van j5create's Newest 4K Ultra HD Webcam

Introducing j5create’s Newest 4K Ultra HD Webcam

KENNESAW, GA, 13 april 2021 -j5create, een wereldleider in high tech computer accessoires, is enthousiast om de release van de release van haar nieuwste webcam, de JVU430 USB™ 4K Ultra HD Webcam.

De USB™ 4K Ultra HD Webcam levert gladde Ultra HD en HD-video, waarbij subtiele details van bewegingen en expressies worden belicht. Het is perfect voor dagelijks gebruik, met dubbele microfoons voor helder geluid, en een verhoogde lichtgevoeligheid die zich automatisch aanpast aan verschillende lichtomstandigheden.

Compatibel met macOS ®, Windows ® en Chrome OS™, heeft de JVU430 een handige privacybescherming om de lens en uw privacy te beschermen, en kan worden gedraaid een volledige 360 ° voor maximale flexibiliteit. Deze TAA-compatibele webcam ondersteunt alle UVC-compatibele apparaten op aansluiting en functies een 6,5 ft. USB-C ®-kabel met een Type-A aansluiting om te werken met zowel uw oudere als nieuwere apparaten.

De JVU430 ondersteunt 4K video resolutie bij 30 FPS en biedt tot 60 FPS voor high definition video's. Bovendien heeft het een 87 ° diagonaal gezichtsveld met vrijwel nul vervorming op de foto. Het ondersteunt populaire conferencing-apps zoals Skype™, Microsoft ® Teams, Zoom™, Google Meet™, Cisco ® en nog veel meer.

Reageren op de release van het product, J5create's Chief Operating Officer, Steven Lyu zei, " We zijn consequent gericht op de behoeften van klanten en virtuele face-to-face communicatie blijft een van hen. De JVU430 is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van mensen voor zowel professioneel als persoonlijk gebruik, of ze gebruik maken van de webcam om samen te werken op een project op afstand, deelnemen aan een online klasse, of verblijf in contact met geliefden. "

De JVU430 is nu online beschikbaar viaj5create.com, en zal binnenkort beschikbaar zijn op Best Buy locaties te beginnen op 25 april 2021.

Voor meer informatie over de nieuwste releases van j5create, bezoek onze website en volg ons op social media.

Info over j5create

j5create is een wereldwijde leider in high-tech computer en mobiele accessoires, waaronder dockingstations, display adapters, monitor stands, netwerken, USB™ hubs, laders, kabels, video-opname, webcams, draadloze display, en enterprise en onderwijs oplossingen. We streven ernaar producten te creëren die het dagelijks leven van mensen helpen verbeteren en om technologische innovatie aan te zetten om oplossingen te vinden voor dagelijkse problemen.

Met vier hoofdkantoren in landen over de hele wereld, is ons doel het leveren van producten die mensen van over de hele wereld machtigen-van individuen en IT-professionals tot digitale nomaden en ondernemers-om hun computers optimaal te benutten en een impactvolle ervaring te creëren.

Contact opnemen

Download digitale assets, persfoto's, media en press kits hier